TINGIMUSED

KUIDAS TELLIDA? 

  • Soovitavalt registreeri enndast Vormivabrik kasutajaks

  • Logi ennast sisse. Kui oled juba kasutaja, siis saad ennast paremal ülemises nurgas kohe sisse logida. Tellimust saad esitada ka külalisena, kuida seda on vaja siis teha enne maksmist, kuna isikuandmed kuvatakse sel juhul tellimise käigus automaatselt. 

  • Vali kategooria alt kooli nime ning leia endale soovitud toode. 
  • Toote tellimiseks vajute toote juures olevale nupule "lisa ostukorvi". Sinu poolt valitud toode lisatakse seepeale ostukorvi.
  • Ostukorvis olevad tooteid saad vaadata, vajutades ostukorvi pildiga nupule, mis asub ülal paremal. Seejärel suunatakse Sind oma ostukorvi leheküljele, kus saad muuta kogust või tooteid eemaldada. 
  • Kui oled kõik oma tooted välja valinud, siis kliki paremal üleval nurgas ostukorvi peale, mine ostukorvi, kontrolli kas kõik tooted on õigesti valitud ning mine kassasse. 
  • Kui Sa pole veel ennast kliendiks registreerunud või külastad meid esimest korda, siis küsitakse nüüd Sinu kontaktandmeid. Kui Sinu koolis saadetakse koolivormi kätte koolis, siis aadressit ei ole oluline korrektselt sisestada. Kui Sinu koolis koolivormi saadetakse kätte kulleriga, siis kindlasti märgi ära täpse aadressi ja teleforninumbri. 
  • Edasi kliki alla paremas nurgas "Esita tellimus" ning siirdud maksmisele. Tasuda saab kas pangalingi või arve alusel ülekannega. 
  • Kui aga siiski toodete tellimine ei õnnestu või tundub liiga keeruline, siis saad alati oma tellimuse saata e-maili: info@vormivabrik.ee

KUIDAS JA MILLAL SAADAKSE TELLIMUSE KÄTTE? 

  • Info tellimuse kätte saamise kohta leiad Katergoorias-E-pood-Sinu kooli nimi. Lehe üleval osas. Igas koolis on kokku lepitud eraldi millal ja kuidas saadetakse tellimused kätte. 

TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

  • Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul.
  • Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled toote saanud enda valdusesse.
  • Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid.

Juhul, kui teie tellimus oli valesti pakitud (kolivorm on vale suurust või värvi) palume teid teavitada meile sellest 10 päeva jooksul peale tellimuse kättesaamist kirjalikult e-mailile: info@vormivabrik.ee, kirjutades kirja pealkirjasse "Pretensioon", kirja sisse teie Tellimuse nr või Arve nr, kooli nimetuse, tellija nime, teie kodu või tööaadress (kuhu kuller saab tulla pakki järgi), telefoni nr, nimekiri valesti saadud toodetest. Teie pretensioonile vastame kirjalikult e-mailile 3 tööpäeva jooksul. Palume vormi pakkida niimoodi, et temaga ei juhtuks midagi tranportimise käigus. 

 

Kui vorm ei 

 

  • Kui soovite tooteid ümber vahetada teise suuruse vastu, siis saadke kõigepealt e-mail: info@vormivabrik.ee pealkirjaga Toodete vahetamine. Kirjas peab olema kirjutatud: teie tellimuse nr, kooli nimi, mis tooteid ja mis suuruste vastu soovite vahetada. Mitte sobivad tooted Vormivabrik kontorisse, saatma pakiautomaadiga Kristiine Keskusesse, tel. 5539755 või saatma kulleriga aadressile Vormivabrik OÜ, Paldiski mnt 29, 10612, Tallinn. Postikulud kattab ostja.  Kui laos ei ole soovitud tooteid, siis vormivabrik toodab tooteid 3-4 nädalat. 
  • Kui tooted ei vasta nõuetele ja ostja soovib raha tagasi, siis palun kirjutge avalduse koos pangakontoga ja tagastatavate toodete nimekirjaga e-mailile: info@vormivabrik.ee. Vormivabrik laseb tulla mittesobivate toodete järgi kulleri. Postikulud kattab Vormivabrik. 

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  • E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni ning me ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele.

Aaron Design
Opencart theme designed by KulerThemes.com